orang yang baik hati :)

♥MY SUPERDUPER♥

cepat sembuh ye sahabat :)

hari last sekolah macam2 berlaku .
dengan jamuan pengawas pusat sumber , membe sakit n macam2 lagi
okay , first sha na story bout yg kawan sha ney da kne pnykit lame die .
hurm , tgh2  exam spm membe saket plak . ya allah , kuatkanlah semangat die .
jahatkan orang yang buat ka cm 2 . sumpah aku nak ngez tgk kaw tdy CAPITAL D .
tak sggup tgk ka lwan bnde tuu . aku pun mle2 terkejut sbb ade org sampaikan kat aq yg ka pnye saket 2 makin teruk . sorry beb ! aku taw kyte mmg banyak gdoe kann , aku bnyk wat jhat gn ka kan sayangs :'(
but jauh dalam sudut hati aku , aku tak sanggup tengok ka menderita macam tadi .
aku TANAK KEHILANGAN kaw beb ! biar macam mane pun , ka tetap sahabat aku .
aku doakan ka cepat sembuh yee , kuatkan semangat . aku taw ka bleh kawan .
take care , sayangs kaw CAPITAL D !

No comments: