orang yang baik hati :)

♥MY SUPERDUPER♥

bantal busuk

okayy , now aku nak cerita pasal bantal busuk
tengah aku sibuk melayan kerenah bestie aku si tyra neh
tetiba akak aku masuk bilik study yang aku tengah online mukabuku aku neh
dia pun tanya aku

sys :: adek , nampak bantal busuk aku tak ?

aku :: ntah , hang penah ade bantal busuk ke ? ( aku jawab n tanya dia balek dengan keadaan blur )

sys :: ade lah . ha neh dia bantal busuk aku . nak taw tak sebab ape anak2 aku suka ade bantal busuk ?

aku :: sebab ape kak ?

sys :: sebab IBU die neh ade bantal busuk . haha

aku :: lah , ape lah hang neh . tua-2 pun nak juga ade bantal busuk . haha

sys :: okay lha . aku tidur dulu .

aku :: ha yelah .

tetiba kann , aku teringat at bestie aku sorang neh , ala si tyra neh .
dia pun ade bantal busuk . pegi mane2 mesti ade bantal busuk dia tuu .
haisshhh , macam2 lah korang neh.

No comments: