orang yang baik hati :)

♥MY SUPERDUPER♥

Secret Admire di Kolej Risda Melaka


Haii peeps ! Lamanya rasa tak update kan . Biasalaa busy dengan study . Alhamdulillah sekarang dah sem 4 dah . Awak semua apa khabar ? Sihat ? Harap sihat lahh yee . Kita selsema and batuk sikit . Awak semua kita ada cerita baru lahh . Hehehe , ehemm ehemm apa ye ? Nak tahu tak ? Apa ? Tak dengarlah . Ohh lupaa kita bukan bercakapkan ? Tapi kita menaip jee . Haa Haa cerita dia ialah , jengg jengg jengg jengg . Kita ada minat sorang boy niy . Hmm dia budak kolej kita and sama kos and sama sem and sama class tapi yang tertentu jee laa . Hehehe . Kita dah bagitahu abah and family kita yang kita suka budak tuu . Bila dia senyum , dia comel jee . Nama penuh dia Mohd Affendi Bin Kames . Eh betul ke tak entah lah nama penuh dia tuu . Ehehe ,orang gelar dia Fendi Moha . Tahu tak apa maksud Moha tu ? Haha ada lahh , mana boleh bagitahu . Hehe , kita dah lama suka dia . Ada lahh dekat setahun lebih dah . Tapi dia tak tahu pun . Malas lah bagitahu dia sebab abah pesan "adik , jangan bagitahu dia adik suka dia. Doa jee semoga diperdekatkan and dipanjangkan jodoh dengan dia . Biar Allah je yang tahu" . Yaa yaa alhamdulillah saya selalu mendoakan dia disetiap solat saya . Seriously banyak sangat keistimewaan ada pada dia . Dia baik, caring and kadang2 sweet sangat . Haha , dia betul2 ambik berat tentang orang disekeliling dia . Yaa yang lagi saya bangga , banyak2 lelaki yang keluar dengan saya , cuma Fendi sorang je yang akan pergi cari surau dan solat . Tuu pun dah buat saya lagi jatuh cinta dengan dia . Tapi saya rahsiakan dari dia . Yaa kami memang selalu contact tapi dia pun cuma anggap saya sebagai kawan dia sajaa . Hm jadi saya tak boleh laa lebih2 sebab takna dia salah faham . Alhamdulillah saya masih boleh kawal perasaan niy and depan dia saya boleh buat dia macam kawan . Hihihi . Penatnyaa menaip . Maybe setakat niy jee dapat kita share kat awak semua . Laterr kita akan update lagi . Guys doakankan NURUL SYAHIRAH AFIDAH BINTI MAIDIN & MOHD AFFENDI BIN KAMES diperdekatkan joddoh dan dipanjangkan jodohh yee , Amin amin . Hehe . Selamat malam . Tidurr baik2 yee . Jangan lupa baca doa . Peacee yoo ;)

No comments: