orang yang baik hati :)

♥MY SUPERDUPER♥

Kesayangan ;)

Haii korang. Apa khabar? Sihat? Harap korang sentiasa sihat hendakNya. Okay dah lama aku tak update diari aku ni kan . Act, aku sibuk dgn belajar. Alhamdulillah sem dpn aku dah sem 6. Yaa , act 15/10 baru2 ni aku kemalangan . Agak ngeri jugak walaupun kaki aku tak patah tapi bawah lutut aku koyak teruk smpai nampak tulang. Sakit kot. 18jahitan aku dapat kat lutut aku tu. Alhamdulillah keadaan aku da semakin membaik. Atas berkat kesabaran semua yang dah jaga aku dari aku kemalangan sampai sekarang. Terima kasih sangat2 korang. Sebenarnya tujuan menaip ni nak share something that I never forget. Nak tau tak apa dia? Okay like my entries before this, yg pasal secret admire tu. Yaa, Alhamdulillah berkat doa aku, kesabaran aku, penantian aku selama ni tak sia-sia. Aku dah dapat memiliki hati dia. Mula2 dari kenal family aku, ke family dia akhirnya persahabatan 7bulan kami diakhiri dengan percintaan. Alhamdulillah walaupun baru lagi hubungan ni, kami sentiasa berdoa moga Allah perdekatkan, panjangkan, serta permudahkan jodoh antara kami. Aamiin. Tak pernah2 dalam hidup aku berkawan dulu baru bercinta. This is the first time that happen in my life. Alhamdulillah berkat restu keluarga ikatan yang terjalin rasa tenang je. Ok ni aku belanja gambar kami. Doakan moga suatu hari nanti dengan izin Allah S.W.T kami disatukan. Aamiin.
B jaga diri baik2 ye. Iloveyou Mohd Affendi Bin Kamis.
Pengkalan Balak, Melaka
Muka mengantuk
Pirate Park, Melaka
Before balik cuti raya haji
With Dilla, Paan, Fendi
Before bercinta

No comments: